Är jag kär Quiz

Han älskar mig, han älskar mig inte, han älskar mig, älskar han mig inte. Du väljer kronblad. Varför tortyr de fattiga blomman? Blomman skulle troligen inte kunna berätta för dig om du är kär. Men ditt sinne kan inte passiviseras om du inte får svar på den ständigt viktiga frågan är jag kär? Ni är alla zapped. Vad är vägen ut? Nåväl, ett väg ut att tala om den med någon du litar på, och är mycket nära. Ett annat, lite lättsinnig men som kan ge dig några värdefulla insikter om huruvida cupid har drabbat dig, är att ta en online "är jag kär quiz". Så, är du redo för lite frågor slungas mot dig? Ge dem en chans, får du skulle få svaret på denna sinnesrörelser fråga!
Är jag kär Test
Q 1, Tror du att din dag är ofullständig utan att lyssna till hans / hennes röst?
Svar, Ja eller Nej
Q 2, Om personen du älskar, dör (Gud förbjude), vad skulle du göra?
Svar; Det skulle vara beklagligt, men jag skulle bära på, jag skulle avsluta mitt liv, jag skulle sörjer månader, Q 3, Tror du kommunikation handlar om att göra din partner håller med dig?
Svar, Ja eller Nej
Q4, Vet jag färgen på min älskades ögon?
Svar, Ja eller nej, vänta! De är bruna, ingen blå, inga gröna ...
Q 5, Tror du att han / hon är rätt person för dig?
Svar, Ja eller Nej
Q 6, Har ett leende kommer till ditt ansikte, när en tanke om honom / henne kommer i ditt sinne?
Svar, Ja eller Nej, ibland
Q 7, Vad är det viktigaste i ert förhållande för dig?
Svar, Sex, Trust, Äventyr, Mystery, Q 8, Vad skulle du välja mellan - din partner eller din familj och vänner och det är alltid ditt beslut?
Svar; Varken du eller din partner känner behov av att testa den andras lojaliteter eller känslor. , Du är mer dig själv när din partner än vad du är med någon annan. , Dessa var bara några av de frågor som, när du svarar, kan ge dig en ledtråd till ditt dilemma i AM jag kär i honom eller är jag kär i henne.
Självklart, kan om detta är ett av de femtioelva är jag kär frågesport på nätet, vara att du inte behöver ta det på allvar. Eftersom resultatet beror på vad svaret du klickar på och om du klickar alla "ja", till exempel, du kommer definitivt vara tippad som att vara kär. Men jag antar att jag inte behöver tala om för er att hur vet du att du är kär är inte så enkelt är det!
Veta om du är kär
För någon gång, hålla undan detta ändringsförslag jag kär quiz. Tänk på vad dina känslor är. Är det bara att du längtar efter fysisk närhet, eller om du letar efter en stabil mental och känslomässig stöd och förväntar sig att få det? Om du tänker mer i termer av den förra, då älsklingar, kanske, är kärlek det inte. Om det är den förstnämnda, kan du vara på väg att besvara frågan "är jag kär" i affirmation. Om du har möjlighet att vara sig själv och den personens närvaro gör du känner dig bekväm och säker, det betyder Cupid har fått det bättre för dig. Detta är en av lösningarna på frågan - hur vet du när du är kär. Det är inte en regel att om man älskar någon, den personen kommer att älska dig tillbaka. De säger att om det är äkta kärlek bör du vara beredd att släppa taget. Eller om du inte kan göra det, försöka få personen att älska dig tillbaka genom dina handlingar.
Dessa och femtioelva fler saker är inblandade i denna förvirrande frågan är kär! En enkel är jag kär frågesport kanske inte kan få dig ur detta super trasslat väv av tankar och känslor. Du skulle behöva sonden djupt inne att avslöja den där saken som kallas kärlek!