Hur säger man Jag älskar dig på spanska

Det är kärlek i luften. Och du vill luften att fyllas med essensen av romantik och intimitet. Du försöker och komma med någon romantisk dag idéer att överraska ditt livs kärlek. Du kan göra i kväll ännu mer speciellt genom att viska de tre gyllene orden "Jag älskar dig" med din kärlek i din famn. Vad händer om du försöker och lägga till en snodd om du säger att jag älskar dig? Tja, kan du göra detta romantisk kväll ännu mer frestande med att säga Jag älskar dig på spanska. Speciellt när din partner är spanska. Overcome den kulturella klyftan genom att säga att jag älskar dig på spanska. Ja, hur säger du jag älskar dig på spanska? Läs på nästa punkt och lär dig hur tror ni att jag älskar dig på spanska i bara 5 minuter.
Hur säger man Jag älskar dig på spanska
"Te Amo" är hur du säger jag älskar dig på spanska. Du måste uttala orden som "Tay Ahm-oh". Här står Te för "du" och amo betyder "jag älskar". Denna term används sällan i allmänhet och används främst för älskare eller äkta kärlek. "Te Amo" står för romantisk kärlek. Du måste säga "Te amo" bara när du är starkt engagerade för den person du säger dessa ord till. Använd inte denna term lätt.
"Te quiero" är ytterligare ett sätt säga att jag älskar dig i spanska. Denna term används för att säga att jag älskar dig till en älskare, vän, familj etc. Te quiero används också för att representera olika nivåer av kärlek. "Quiero" betyder kärlek på spanska. Det betyder i allmänhet "Jag gillar dig" på engelska, men har mer djup i spanska.
Du kan använda mer romantiskt fraser säga "jag älskar dig på spanska". Du kan säga 'Te Deseo "som betyder" Jag vill ha dig ". Du kan säga "Estoy Enamorado" som betyder "Jag är kär" om du är man. Vid kvinnor, kan de säger bara "Estoy enamorada". Du kan även prova säga "Te adoro" som betyder "jag avgudar dig" eller "Estoy lok por usted" som betyder "jag är galen för dig". Dessa vansinnigt förälskade kan kan prova säger "Te quiero con Locura" (Jag älskar dig vansinnigt).
Hur säger man Jag älskar dig Baby på spanska
Hur säger man "Jag älskar dig baby" på spanska är så enkelt som att säga det på engelska. Det enda du behöver göra är att komma ihåg följande ord: "Te quiero BeBé. Det har blivit du redan en mästare och säga jag älskar dig baby på spanska.
Hur gör du säger Jag älskar dig också på spanska
Så, har du en spansk pojkvän eller flickvän som håller säga "Te quiero" till dig på spanska. Överraska dem genom att säga jag älskar dig också på spanska. Tänkte på hur till er säger jag älskar dig också på spanska? Säg bara, "Te quiero también" och överraska din partner med din språkbehärskning.
How to say Jag älskar dig i olika språk
Om detta inte räcker, kan du lära dig att säga jag älskar dig på olika språk. Bortsett från How to say I love you på spanska det finns många fler språk du kan använda för uttrycka dina känslor. You kan förvåna dina älskare av kommande upp med innovativa sätt vill säga Jag älskar dig varje gång du möter eller hälsade. Bara gå igenom fraser under den hjälper du lär dig att säga att jag älskar dig på olika språk.
Q. How to say Jag älskar dig på italienska?; Svar: Ti Amo; Uttal: Tee ah mo
Q. Hur säger man Jag älskar dig på franska?
Svar: Je t'aime, Uttal: Zhuh tem
Q. How to say Jag älskar dig på japanska?
Svar: suku Desu; Uttal: Ski Des
Q. How to say Jag älskar dig på tyska?
Svar: Ich liebe Dich, Uttal: Ish leeba maträtt
Fråga: Hur säga Jag älskar dig i portugisiska?
Svar: Eu te amo, Uttal: U tee ah MO
Q. How to say Jag älskar dig på ryska?
Svar: ya tebya lyublyu, Uttal: Ya loobloo tebya
Detta var lite information som hjälper dig att lära dig hur tror ni att jag älskar dig på spanska. Du kan prova kreativa sätt att säga att jag älskar i olika språk. You kan innefatta havet av känslor med bara några ord om du säger det ärligt och uppriktigt. Jag hoppas att denna artikel har gett dig gott om romantiska sätt att säga jag älskar dig och sopa din älskare av sig sina fötter.