Funny Ursäkter

En ursäkt i detta sammanhang är en motivering ges för en åtgärd eller icke-agerande. Den erbjuds som skäl för att ursäktas eller undantas, antingen av åtgärder / icke-handling eller av följderna / möjliga åtal om detta. Här skulle jag vilja citera Serj Tankian, som exemplifieras ursäkt med oöverträffad lätthet när han sa vi först kämpade hedningarna i religionens namn, sedan kommunism, och nu i namn av narkotika och terrorism. Our ursäkter för global dominans alltid ändra. Att tala om roliga ursäkter, dessa hitta sin väg in i dagliga livet för vanligt folket - det kan vara studenter, anställda, hemmafruar, makar, älskare, etc. Låt oss zoomar in på några framstående situationer och njuta av några populära och originella ursäkter som är kupade ut improviserad!
Funny ursäkter för att inte göra läxor, Den vanligaste cannot-submit-homework/project ursäkt har kanske hört talas av de flesta av oss. Denna ursäkt oftast ges av grundskolan till mitten skolbarn. Detta är hur det går, jag hade avslutat läxor / projekt i natt, men min hund åt upp det i morse.Vissa mer populära och genialt roliga homework ursäkter värvas nedan. , Jag gjorde det (min läxa) i ett papper plan och det blev kapad! , Min räknare är solar powered men det var mulet hela dagen igår. , Jag deltog i ett möte i går kväll, krävande bättre lön och arbetsvillkor för våra lärare. Och det är mot min andliga övertygelser göra läxor på en dag som avslutas med ett "y". Min familj står inför matbrist och papper innehåller nödvändiga fibrer! ; Jag hade lite ensamvarg idéer men jag ville inte lägga ner dem på papper som jag fruktade att de skulle vara alltför revolutionerande för dig att förstå! ; Skulle $ 50,00 vara tillräckligt för att köpa mig en annan dag för uppdraget? , Jag är en miljöaktivist som tror läxläsning uppmuntrar virke-stöttning. , Shirley tog den och satte sitt namn på det! , Jag kunde inte skriva igår, jag inte förstå det, vägrade min hand bara för att skriva. Det var som den hade en sinne för sig, det bara inte skulle lyssna på mig! , Jag gjorde det inte eftersom jag inte vill ytterligare börda min redan belastade lärare. , Du bad mig att lösa de frågor, frågade du aldrig mig att lämna in dem idag! ; Hushållerskan dammsugas bort den! ; Uppdraget gav mig en motiverande kris, så jag gick för rider istället. , Det finns ingen brist av kreativitet studenter, särskilt när det gäller spottar ur ursäkter att inte göra eller lämna läxor. Ovanstående är en bara en titt i hur original unga sinnen kan få för att rädda sitt skinn från fakulteten!
Funny ursäkter för att sent att klass, varit uppe hela natten tittar att åtgärder thriller? Försovit i morse? Tro mig, oavsett orsak, kan följande ursäkter rädda din dag samt ge dig den skrattar senare när du minns under dessa tillfällen! ; I fick näsblod på morgonen! , Jag snubblade över mormor och hon tappade proteser, jag hade letat efter dem hela morgonen! , Jag hade en garderob fel på min väg till skolan och var tvungen att springa tillbaka hem och byta till nya byxor! , Jag var kanal tejpade på sängen av min äldre bror i morse, ser du, han är en stor fan av dokusåpor och håller försöker utföra uppgifter med olika svårighetsgrader på mig! , Jag hade den här konflikten pågår inom mig angående huruvida uppvisa besättningen mentalitet genom deltagande i klass eller huruvida att inta en mer individualistisk beslut att hoppa skolan, jag valde det förra, men beslutsprocessen var långdragen och komplicerad. , Funny ursäkter för att inte gå i skolan, har hört om nya japanska cirkus stad som vistas för bara en dag? Varit uppe hela natten dela de senaste campus skvaller på telefonen? Har inte gjort läxan som tilldelats av de mest brännande fakultet i skolan? Ja, ja, desperata situationer kräver desperata ursäkter! Läs vidare om några atrociously desperata och roliga ursäkter för att inte gå i skolan. ; Min näsa blödde gallon och jag var tvungen att gå in för en blodtransfusion! , Jag är planerad för en skol-stress rådgivning sammanträde i dag. , Jag gick in för ett klassrum-tolerans-förstärkning kirurgi igår. , Jag tänker inte berätta orsaken till min frånvaro, jag gör det i enlighet med mina rättigheter som medborgare att njuta av avskildhet i alla frågor där andras rättigheter inte kränks. , Jag kände mig skyldig att lämna mitt katt hemma, alldeles ensam. , Funny ursäkter för att vara sen, Sen till det viktiga presentation? Inte i tid till examen? Kom hem 3 timmar sent på din bröllopsdag? Det är skruvad tiden, folk! Läs listan nedan och få lite idéer om hur man smita missilerna vid försening har minskat du liknar Saddam Hussein på fel ände av affären. ; Min väckarklocka gick sönder. ; Min man / fru gillar att leka med mig och gömmer mina nycklar bil varje morgon! , Jag blev bortförd av utomjordingar. De utförde experiment på mig genom hela sista natten. Jag bara fick befriat! , Jag var sen eftersom min pappa var stryk min lillebror med mina skor. , Min papegoja dog, så jag hade tänkt sin begravning. , Jag drömde att jag fick sparken, så jag brydde mig inte vakna! , Någon var efter mig så jag fick ta en längre väg att kasta bort honom. ; Min granne satte en förbannelse på mig så att jag glömde allt om dig! , Min chef är besatt av mig! Han ville bara inte låta mig lämna (idealiskt ursäkta då du är sen från kontoret på årsdagen eller att särskilda datum). ; Min systerdotter uppringda lekfullt 911 och polisen höll grilla mig att berätta för dem vad som egentligen hände! ; Funny ursäkter för att Get Out of Work, fick åka till baseball match i morgon? Behöver ta en halv dag för ett datum som plötsligt fick hitched? Eller helt enkelt uttråkad av arbete och vill ha ledigt resten av dagen? Oavsett din anledning, det finns alltid ett sortiment av ursäkter du kan använda för att hoppa över resten av dagen! Nedan följer några exempel på ursäkter för att få ut av arbetet. ; Min bank ringde och de tar min hemmabio borta för att inte betala avbetalningar! ; Åh Gud! Jag plötsligt få dessa hemska magkramper! ; Min granne ringde precis för att berätta att mitt hus brinner! , Min katt är på värme och lämnade jag köket fönstret öppet! , Min katt är deprimerad och har ett möte med krympa i eftermiddag. , Funny ursäkter för att inte gå till jobbet, festade för hårt igår? Svärföräldrar gjorde ett överraskande besök? Tja, här går en del arbete ursäkter för dem som vill smita undan hela arbetsdagen! , Förstoppning har minskat mig till en promenad tidsinställd bomb! , Jag ramlade av min säng i morse och bröt en tand. Jag iväg till tandläkaren för att få det gjutna. , Det är en vacker morgon och jag känner mig som firar Naturens dag idag! , Jag känner mig självmordsbenägen idag och jag vill inte någon av er (på kontoret) som ska på något sätt medverkar till att utlösa min impuls! ; Jag hade dålig dröm om min dig (chef) att bli dödad försöker rädda mig från en fortkörning te vagn; inte att mina drömmar, men jag vill helst inte ta chansen! , Den ursäkter att inte gå till jobbet kan vara ogudaktigt kreativ och rolig. Ju mer original du är, desto roligare biljettpris du pressa fram!
Funny ursäkter att inte gå på date: vad händer om någon du inte intresserar frågar dig? Ja, ja, du vet det, ursäkter är din första försvarslinjen!Låt oss söka igenom några roliga ursäkter för att undvika ett datum. ; Jag lovade min hund att jag skulle tandtråd honom idag. , Jag har en smittsam svampinfektion. , Jag deltar i dragon-andan tävling idag! , Jag har alltid drömt om leder dig ner i gången, inte väntar på dig i andra änden! , Min katt inte accepterar dig, jag bytt lås på min dörr och nu kan jag inte komma ut. , Jag blev tillfrågad av Brad Pitt (Angelina Jolie för killar!) en gång, jag skulle hata att få dig att känna sig otillräckliga genom att ständigt tänka på det. , Funny Ursäkter för fortkörning, Got behovet av snabbhet, men repelleras av tanken på en biljett? Följande kan hjälpa eller kan ta upp några minnen! , Jag missade helt hastighetsmätaren! , Jag måste hem innan min blåsa spricker! , Jag är sen till kyrkan och jag vill inte hamna i helvetet! , Jag överdoserade på adrenalin i morse! , Jag jagar inbrottstjuv i mitt hus som jag skulle hata att besvära polisen! ; Ursäkter används mycket lika snabba fixar för lappning upp svåra eller obehagliga situationer. Bör dock göra ursäkter inte bli en vana. Ju mer du perfekta konsten att göra ursäkter, ju mer du kompromissen om din förmåga att leverera på åtaganden. Iaf för att avsluta den här skriva upp på funny ursäkter på ett lättare sätt skulle jag vilja garnering genom stänk ett par av min egen verserna:
Fast i en svår sundet? Frammana en ursäkt!; Det kan spara dig en regnig dag, göra diffus bekymmer!
Men gör det inte en vana, inte falla ett byte,; För i slutändan är det själv att du förråder!