Choklad Diamond Rings

Jane: E!! Gissa vad!? Min pojkvän är bäst! Bad han mig att gifta sig med honom i natt!, Erica: Whoa baby! Det är häftigt! Så när får jag se klippan? ; Jane: Jag sade att han är det bästa inte I! Bad han mig att plocka ut alla ringsignaler jag efter en förlovningsring! Hur coolt är det?!, Erica: Ooooh! Det är otroligt! Så har du plockat ett ute ännu? , Jane: Duh! Varför tror du att jag pratar med dig? Kom hjälpa mig att avgöra, inte du?, Erica "Självklart! Jag tror att jag redan vet den perfekta en!, Jane: Verkligen? Vilka? Var?, Erica: Vad sägs om en ring översållad med choklad diamanter? , Jane: Choklad diamanter? , Erica: Ja, hänga på, låt mig berätta allt om dem .....
Smycken butiker mousserande med ringar choklad diamant nuförtiden. Och det finns så många stilar och mönster du kan välja mellan. Du kommer att älska allt som du lär känna om härliga smycken choklad Diamond!
Choklad Diamanter, Först av allt, låt mig berätta lite om choklad diamanter så att du vet exakt vad du behöver för att leta efter när du går vidare för att köpa den. , Choklad diamanter är inget annat än diamanter som är brun i färgen. ; De diamanter får sin bruna färg på grund av koncentrationen av kväve atomer bland kol gitter av diamant som råkar på grund av trycket från jorden. ; Dessa diamanter återfinns främst i australiska gruvor. ; Levian Corp var det första företaget att varumärket dessa bruna färg ädelstenar som "Chocolate Diamonds". ; Ända sedan dess har de blivit en elegant sten att använda i smycken. , Choklad Diamond förlovning Ringar, Nu, för scoop om engagemang choklad diamant ringar. ; Rock It: Ah! Den klassiska! Få en ring som har en enda stor choklad diamant som i gult eller vitt guld. Ingenting får dig att känna mer engagerad än enorm klippa glittrande på fingret! ; Flower Ström: Öka kvinnlighet med en härlig blomma formad ring. Det finns så mycket blommiga mönster som du kan välja mellan. Behåll den bruna sten i mitten av blomman och omger den med små vita diamanter i kronbladen. , Eternal Love: Skaffa dig ett band av choklad diamanter. En cirkel symboliserar evigheten. Vad bättre sätt att uttrycka din ständigt växande kärlek till honom? ; Get Set Go: Få en ring choklad diamant!. Och avsluta den med en uppsättning av matchande diamantörhängen och ett halsband att gå den. Kan du välja att bära hela saken bara vid speciella tillfällen. Alternerar andra delar av den inställda enligt dina önskemål. ; Ömtåliga Darling: Gå för en invecklad och känslig design. Det kommer att accentuera din skönhet. Ställ in den i en stark bas av guld att förhindra att ringen från att bli missbildade. ; Starstruck: vara olika! Få en stjärnformade ring choklad diamant. Inskriva sitt namn på insidan, och berätta för honom att han är din stjärna! ; Awesome Twosome: Vad sägs om detta! Få en ring choklad diamant som har två medelstora stenar i en bas av platina. En för dig och ett för honom! ; Initiera: Få din och din pojkvän / fästman 's initialer sammanflätade som ett mönster för din choklad diamantring. Du minns honom varje gång du ser det. , Jane: OMG! Jag kan inte vänta att få mina händer på en av dessa fantastiska ringar choklad diamant! Vad säger du?; Erica: Jag vet inte. Om man inte får en som en förlovningsring, jag börjar definitivt en av dem som bröllopet choklad diamant ringar! Det bästa är dessa choklad diamant ringar för kvinnor kan användas även lättvindigt? Så jag tänker jag följa med dig och få en till mig själv direkt! , Jane: Ååh! Det låter bra! Tack massor E! Då kör vi.